sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Bonnie pentru The Daily Mail

La cel mai recent photoshoot (aveti pozele mai jos), Bonnie a raspuns la cateva intrebari pentru The Daily Mail.

Actrita in varsta de 18 ani a discutat despre sarutul cu Daniel pentru Harry Potter si Printul Semipur, fanii ei si despre ea ca ambasador pentru linia de moda eco-friendly Made By.
Despre sarutul cu Daniel:
Scena a fost facuta intr-un mod foarte romantic. Eu si Daniel am fost dintotdeauna prieteni foarte buni si acest lucru a ajutat foarte mult. Este singura scena de dragoste pe care am filmat-o dar imi imaginez ca si voi v-ati fi simtit la fel de ciudat ca si mine daca ati fi sarutat pe cineva cu care nu aveti o relatie. Personajul meu initiaza sarutul, care este lung, pentru a le arata fetelor ca este ok sa fi ele cele care abordeaza pe cineva.

Despre fanii ei:
Pot fi in vacanta in strainatate, intr-un sat mic, in mijlocul de nicaieri si cineva ma recunoaste si atunci ma intreb: "Cate de raspandit este acest fenomen?" Totusi este si descurajant. Daca voi fi la cumparaturi si cineva ma recunoaste, se poate speria.

Fiind ambasador pentru a-Made By:
Oamenii cred ca moda etica este ceva de genul kooky-looking, dar despre Made By va pot spune va arata oamenilor cum sa fie pe trend folosind materiale superbe. Deci, multi oameni au un fix pe aceasta moda etica: un tricou trebuie sa fie din bumbac organic, dar Made By se angajeaza sa rupa ciclul de forta de munca munca ieftina si materiale nedurabile. In familia mea am fost mereu in lucruri etice si de reciclare. Cred ca este foarte important ca gradul de constientizare cu privire la reciclare sa inceapa de la o varsta frageda pentru ca apoi devine o obisnuinta. Am fost foarten buna pentru ca am gasit un subiect care uneste pasiunea pentru moda si durabilitatea si eu sunt in speranta ca, ca purtator de cuvant ii pot convinge pe tinerii de varsta mea sa imbratiseze aceasta idee.
Traducere: Elena [[eu]]
Articol in original aici.

Imi cer scuze daca nu este perfect tradus. Va jur ca m-am straduit sa iasa bine. Promit sa imi imbunatatesc traducerea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Stirea zilei!

Oficial a fost deschis Parcul Harry Potter.

Vizite

Online!

Download

Ai puteti descarca minunatele carti ale seriei Harry Potter. Pntru download trebuie sa aveti torrent. Aici gasiti primele 5 carti. Aici gasiti Harry Potter si Talismanele Mortii. Aici gasiti primele 5 carti in format audio.

Arhivă blog

Logo

Pentru afilieri, trimiteti un email la: Ella.HP.Team@gmail.com Image and video hosting by TinyPic

Afilieri

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
 

Harry Potter Romania | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates