marți, 5 ianuarie 2010

Ceva oribil!!!

Deci, nu pot intelege cum de unii oameni pot avea minti atat de inchise. Nici nu stiu cum am ajuns pe acest site, dar, va spun - am gasit ceva oribil.

Harry Potter - spiritism, magie si ocultism

Cam asa suna! Va dati seama ce urmeaza. Mintile incuiate ale romanilor - ale Bisericii Ortodoxe Romane - au ajuns la o concluzie, zic ei, in legatura cu Harry Potter.

Intreaga serie Harry Potter este plină de aluzii la ocultism. Gravitatea acestui fapt este de obicei banalizată de fanii scriitoarei Rowling. Ei pretind că Rowling creează o lume imaginară", asa cum au creat la rândul lor J.R.R., Tolkein si C.S. Lewis în cărtile lor, si, prin urmare, ei nu văd de ce s-ar face atâta vâlvă si că n-ar trebui dată prea mare importantă prezentei vrăjitoarelor si altele asemănătoare. Din păcate, lumea autoarei este departe de a fi imaginară; ea urmăreste îndeaproape activitatea ocultă contemporană.

Pentru ca nu vreau sa profanez acest blog sfant, va las pe voi sa cititi restul articolului. L-am citit pe sarite si mi-am dat seama de ce oamenilor simpli sunt numiti : INCUIATI.
Restul articolului : AICI
Si, am mai gasit tot legat de acet subiect un blog Google - care trateaza Harry Potter de parca ar fi cel mai mare pacat de pe lume. M-a bufnit rasul si am decis sa nu imi pierd minute din viata citind asa ceva.
Vedeti despre ce este vorba aici. O avertizare: "Atentie! Pericol!" - acesta este titlul.

2 comentarii:

  1. Am descoperit şi eu cu ceva vreme în urmă acele articole şi am avut aceeaşi reacţie... Eu am citit şi recitit cărţile Harry Potter şi, sincer, după aceea nu am încercat să zbor pe mătură sau mai ştiu eu ce... deci nu sînt nocive... Sînt nişte cărţi extraordinare care mă ajută să mă desprind din cînd în cînd de realitate şi să visez.

    RăspundețiȘtergere
  2. O carte intotdeauna este educativa, de ce trebuie sa fie "malefica" daca este cu vrajitori?... Nu vad nimic rau in cartile Harry Potter, le-am citit si sunt extraordinare, te indeamna sa visezi.

    RăspundețiȘtergere

Stirea zilei!

Oficial a fost deschis Parcul Harry Potter.

Vizite

Online!

Download

Ai puteti descarca minunatele carti ale seriei Harry Potter. Pntru download trebuie sa aveti torrent. Aici gasiti primele 5 carti. Aici gasiti Harry Potter si Talismanele Mortii. Aici gasiti primele 5 carti in format audio.

Arhivă blog

Logo

Pentru afilieri, trimiteti un email la: Ella.HP.Team@gmail.com Image and video hosting by TinyPic

Afilieri

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
 

Harry Potter Romania | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates