sâmbătă, 1 mai 2010

Un copil a scris o poveste Harry Potter

Un  copil a scris o noua poveste Harry PotterDennis Hoogeveen, in varsta de 16 ani, din Olanda, nu a mai avut rabdare ca autoarea JK Rowling sa isi publice, la jumatatea lunii iulie, cel de-al saselea volum din seria Harry Potter, asa ca a scris propria sa versiune in limba olandeza, relateaza site-ul Expatica.

Lucrarea "Harry Potter en de Fakkel met Groene Vlammen" ("Harry Potter and the torch with green flames") nu poate fi publicata sub forma de carte din cauza problemelor legate de drepturile de autor, motiv pentru care este disponibila doar pe pagina sa de Internet.

I-a luat mai mult de un an sa scrie povestea de 213 pagini. Profesoara lui de olandeza, Dianne Bekkers si corectorul Ed Stuij din Groningen l-au ajutat sa o editeze. "Intentia nu era sa scriu o carte. Totul a inceput ca o gluma. Am vrut sa spun eu insumi care va fi sfarsitul sangerosului vrajitor Voldemort", a declarat Hoogeveen.

P.S:Este intr-adevar o stire mai veche, de inainte ca scriitoarea sa publice cel de-al saselea volum "Harry Potter si Printul Semipur", dar, zic eu, ca merita publicata pentru ca demonstreaza ce fani iubitori are aceasta serie.

Sursa

3 comentarii:

  1. uau:|
    chiar nu stiam chestia asta:))
    nu ma mir
    eu vreau o continuare...asa ca scriu un fic...imi dau seama de ce a simtit pustiul:))

    RăspundețiȘtergere
  2. ne spuneti si noua care este pagina sa de internet?:Dvrem pov:x

    RăspundețiȘtergere
  3. stiam stirea....e tare..si eu am scris un fic harry potter dar nu are atatea pagini...de fapt erau niste pagini la sfarsitul unui caiet...nu il mai am, din pacate:(

    RăspundețiȘtergere

Stirea zilei!

Oficial a fost deschis Parcul Harry Potter.

Vizite

Online!

Download

Ai puteti descarca minunatele carti ale seriei Harry Potter. Pntru download trebuie sa aveti torrent. Aici gasiti primele 5 carti. Aici gasiti Harry Potter si Talismanele Mortii. Aici gasiti primele 5 carti in format audio.

Logo

Pentru afilieri, trimiteti un email la: Ella.HP.Team@gmail.com Image and video hosting by TinyPic

Afilieri

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
 

Harry Potter Romania | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates