marți, 22 decembrie 2009

Emma Watson crede ca e ridicol sa-ti lansezi colectii de haine, daca nu esti designer!


Interpreta Hermionei Granger din “Harry Potter” da dovada de un bun simt si o maturitate mai rar intalnite in lumea show-bizz-ului, in conditiile in care numarul vedetelor care si-au lansat colectii de haine, cosmetice, pantofi, parfumuri si bijuterii e de ordinul zecilor deja.

“In primul rand, eu sunt actrita”, spune Emma Watson. “Nu sunt deloc interesata sa scot colectii doar pentru ego-ul meu. Nu sunt designer. Daca cineva m-ar ruga sa creez niste haine in scopuri caritabile, m-as gandi la asta. Dar nu o fac ca asa vreau eu si sa spun la toata lumea “Uitati-va la mine! Am propria mea colectie!”, mi se pare ridicol”, declara tanara de 19 ani.

“Ideea sa-mi lansez un parfum care sa-mi poarte numele ma face sa vomit”, adauga Emma. “Nu vreau ca moda sa imi umbreasca in vreun fel cariera in actorie, e cel mai urat cosmar al meu”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Stirea zilei!

Oficial a fost deschis Parcul Harry Potter.

Vizite

Online!

Download

Ai puteti descarca minunatele carti ale seriei Harry Potter. Pntru download trebuie sa aveti torrent. Aici gasiti primele 5 carti. Aici gasiti Harry Potter si Talismanele Mortii. Aici gasiti primele 5 carti in format audio.

Arhivă blog

Logo

Pentru afilieri, trimiteti un email la: Ella.HP.Team@gmail.com Image and video hosting by TinyPic

Afilieri

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
 

Harry Potter Romania | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates