marți, 8 decembrie 2009

Interviu cu Emma Watson


O data cu lansarea pe DVD a filmului Harry Potter and the Half-Blood Prince, publicam acest interviu a carui protagonista este nimeni alta decat Emma Watson, interpreta lui Hermione Granger.

Te-ai bucurat sa te reintorci pe platourile de filmare pentru Harry Potter si Printul Semipur?
Eram chiar nerabdatoare sa ma intorc. Toti au fost entuziasmati sa ma vada. A fost ca si cum lucrurile au reintrat in normal.

Cat de greu ti-a fost sa incepi o relatie romantica in film cu Ron, mai ales ca personajul este interpretat de un vechi prieten?
Nu cred ca e greu. Rupert este un tip foarte relaxat si chiar sunt entuziasmata, mai ales ca imi place partea amuzanta a povestii. Relatia dintre cei doi este o pata de lumina, pe masura ce povestea in sine ia o turnura intunecata. Este chiar amuzant sa il vezi pe Ron chinuindu-se din dragoste. Ron si Hermione sunt atat de diferiti unul de altul, insa chimia care se creeaza intre ei este interesanta. Va fi ciudat sa facem toate acele scene de dragoste, dar nu este alta cale, plus ca face parte din meseria noastra de actori.

Cum te-ai simtit cand ai castigat premiul pentru "Cea mai buna actrita" la premiile ITV?
A fost incantator. Chiar nu m-am asteptat sa castig. Nu era un premiu doar pentru filmul Harry Potter si Ordinul Phoenix, era pentru toate filmele din serie, asa ca am fost entuziasmata de voturile publicului. A fost unul dintre momentele mele de glorie.

Este diferit sa joci in Harry Potter acum, dupa ce fiecare dintre voi a facut intre timp si alte proiecte?
Da, a fost dragut sa ma reintorc pe platouri si sa vorbesc cu Dan si cu Ron despre proiectele la care am lucrat intre timp, despre cat de diferit este sa lucrezi pe o scena de teatru sau in televiziune. Aceste proiecte ne-au dat mai multa incredere in noi, mai ales ca la primele roluri din Harry Potter eram cu totii foarte mici. Pentru mine a fost important sa joc in ,,Ballet Shoes”, a fost o experienta din care am avut foarte multe de invatat.

Intorcandu-ne in timp in acea zi de la Berkley Hotel din Londra cand jucati cu totii monopoly asteptand sa fiti prezentati presei internationale, v-ati dat seama pentru vreun moment ce schimbari uriase vor interveni in vietile voastre?

Cred ca eram prea mici ca sa ne dam seama, desi cred ca in acel moment eram ingrozita. Nu m-am gandit ca J.K. Rowling a scris sapte carti. Nu am stat sa fac calcule si cu atat mai mult nu mi-am dat seama de popularitatea pe care o va avea filmul. Nimeni nu cred ca a avut cea mai mica idee la inceput, ca aceasta va fi franciza cu cel mai mare succes din toate timpurile.

Care au fost cele mai "wow" momente de-a lungul anilor?
Primul pe care mi-l amintesc este cel in care am fost anuntati ca am primit rolurile si am stat intr-un hotel foarte fancy pentru conferinta de presa. Stiu ca aveam un pat foarte mare in camera si saream pe el de colo colo, uitandu-ma la stirile de la TV cu mine. Era o adevarata nebunie. Imi mai aduc aminte de o premiera la Radio City Music Hall in New York, ma uitam la multimea de oameni de acolo, iar in acel moment chiar am spus ,,wow”.

Ce spui despre tinutele sau despre diversele lucruri pe care le primiti de la diferiti oameni sau companii, cum ar fi Chanel spre exemplu?
Este uimitor sa primesti haine de la ei, mai ales ca sunt innebunita dupa ele. Sunt cei mai tari. Daca ar fi sa las pe cineva sa ma imbrace pentru o premiera, clar ar fi Chanel. Nu am timpul fizic sa ma duc la cumparaturi, sa imi caut haine pentru premiere, iar ei imi dau haine pentru astfel de evenimente. Ma consider norocoasa si pentru ca pot calatori foarte mult, cu ocazia filmarilor sau ca lucrez cu niste oameni extraordinari. Ce alt job mi-ar fi oferit astfel de oportunitati?

Tii un jurnal?
Am jurnale de cand eram mai mica cu diverse lucruri prostesti sau ganduri. Mai am si diverse "cutii cu amintiri", cu tot felul de lucruri de pe la filmari, pe care ne-au lasat sa le pastram.

Ai putea sa le folosesti intr-o zi pentru a-ti scrie autobiografia?
Nu, chiar nu cred ca as face acest lucru. Este prea ciudat sa ma uit in urma la acea fetita. Sunt foarte exigent cand vine vorba despre mine, asa ca imi este greu sa ma uit la primele filme din serie. Harry Potter si Ordinul Phoenix este un film de care chiar am fost mandra, dar a trebuit sa il vad de trei sau patru ori, pana sa ma pot concentra asupra propriei interpretari.

Chiar ti-au interzis cei doi baieti sa mai joci tenis de masa, pentru ca esti prea buna?
Hahaha. Chiar sper sa ma mai lase sa joc, pentru ca ador jocul asta. Eram baietoasa cand eram mica si am facut foarte mult sport.

Ce ai in cabina ta de aici de la studio?
Rupert are darts, jocuri de carti, masa de tenis si tot felul de console de joc. Camera lui Dan este plina de carti si de muzica. Intr-o vara eram asa de plictisita, incat mi-am pictat un perete. In rest este o camera tipica de fete, multe lumanari si mobila in culori pastelate.

sursa: CineMagia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Stirea zilei!

Oficial a fost deschis Parcul Harry Potter.

Vizite

Online!

Download

Ai puteti descarca minunatele carti ale seriei Harry Potter. Pntru download trebuie sa aveti torrent. Aici gasiti primele 5 carti. Aici gasiti Harry Potter si Talismanele Mortii. Aici gasiti primele 5 carti in format audio.

Arhivă blog

Logo

Pentru afilieri, trimiteti un email la: Ella.HP.Team@gmail.com Image and video hosting by TinyPic

Afilieri

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
 

Harry Potter Romania | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates