duminică, 27 decembrie 2009

Harry Potter si Printul SemiPur - interviu cu Daniel Radcliffe

“Harry Potter si Printul Semipur” nu este doar un nou capitol din viata lui Harry Potter sau a prietenilor si inamicilor sai, ci este o povestire care impleteste umorul cu situatiile dureroase, romantismul cu iertarea, trecutul si viitorul, asa cum nu s-a mai intamplat niciodata pana acum. In acest interviu, Daniel Radcliffe ne dezvaluie de ce a fost tachinat de colegii sai de scoala, planurile sale de viitor si relatia cu fostul sau coleg de pe platourile de filmare si totodata rivalul sau, Robert Pattinson.

Cum a fost pentru tine scena sarutului din acest film? A fost mai relaxant de data asta sa o saruti pe Bonnie Wright?

Daniel Radcliffe: Cred, si vorbesc pentru amandoi cand spun asta, ca a fost o scena ca oricare alta. Poate pentru Bonnie a fost mai greu fiind primul ei sarut filmat si normal ca acest lucru poate deveni un factor disturbator. Pentru mine a fost ceva obisnuit. Cand Katie Leung a intrat in proiect interpretand-o pe Cho care era indragostita de mine, am stiut mereu ca asta e nivelul la care vom lucra impreuna. Insa a fost putin ciudat in cazul lui Bonnie pentru ca am crescut cu ea si o cunosc de cand aveam 9 ani. Totusi asta nu a reprezentat o problema.
Cum a fost prima ta confruntare adevarata cu Tom Felton? A fost greu sa pareti furiosi unul pe celalalt mai ales cunoscandu-va de atata timp?

Daniel Radcliffe
: Pai ne prgatim de mult timp…eu si Tom am intretinut rivalitatea de ani de zile si acum trebuie sa luptam. A fost grozav. Mie mi s-a parut genial mai ales pentru ca Tom – la drept vorbind – nu prea a fost folosit in filmele anterioare. S-au intamplat multe si Malfoy nu prea a fost prezent. Dar de data asta Malfoy se dezalantuie si Tom interpreteaza rolul intr-un mod genial. E o reala placere sa joc alaturi de el.

In Esquire spuneai ca la scoala colegii te hartuiau? Poti sa elaborezi? Cum te-a afectat?

Daniel Radcliffe
: In niciun fel nu a fost dramatic sau traumatizant pentru mine. Nu neaparat ca eram hartuit, dar lumea nu ma placea asa tare sau nu mai intelegeam cu anumiti colegi si de cele mai multe ori avea legatura cu Harry Potter. Nu pot sa spun ca am fost hartuit in adevaratul sens al cuvantului. Nu am avut de suferit si nu pot sa compar cu adevaratele cazuri de hartuire.

Cum te simti acum ca te bucuri de atata atentie din partea fetelor? Crezi ca esti mai aclamat decat Harry?

Daniel Radcliffe
: Posibil..nu stiu. Nu sunt sigur…daca fetele ma plac pe mine atunci e fantastic, vom vedea. Am fost in Japonia si toate fetele tipau si totul a fost o nebunie si asta se intampla in toata lumea. Dar e ceva diferit pentru mine. E vorba despre mine pe covorul rosu si la evenimente si se pare ca oamenilor le plac in acest fel, mai elegant si mai complex. Insa cand e vorba de mine stand in pijamale intr-o camera intunecata timp de 8 ore cu un bol de paste in mana si uitandu-ma la cricket, femeile nu ma mai gasesc la fel de atragator.

Ce parere ai despre fostul tau coleg de platou Robert Pattinson si succesul pe care il are cu “Amurg” / “Twilight”? Ai vazut filmul?

Daniel Radcliffe
: Nu am vazut filmul, eu si alte doua persoane din toata lumea. Mi se pare interesant faptul ca “Amurg” e singura franciza care se apropie de “Harry Potter” in materie de fani, atentia si nebunia globala care s-a creat in jurul protagonistilor. Asa ca, o parte din mine nu vrea sa-si spuna parerea despre acest film pentru ca in acest moment datorita lui Potter nu vad acel fenomen intamplandu-se. Toata lumea vorbeste despre fenomenul Harry Potter, dar eu nu realizez pentru ca ma aflu exact in centru. Asa ca faptul ca pot urmari o alta franciza explodand e chiar fantastic. Am lucrat cu Rob la “Harry Potter si Pocalul de Foc” si ne-am inteles bine. Nu pot spune ca am fost cei mai buni prieteni si ca ne cunoastem foarte bine, dar ne-am simtit bine lucrand impreuna. Sau cel putin eu m-am simtit bine. Iar el se descurca minunat si asta e cel mai important.

Cum te simti acum ca seria “Harry Potter” se apropie de final? Ce vei face in continuare?

Daniel Radcliffe
: Planul meu e sa imi continuu cariera de actor atat cat voi putea. M-am simtit extraordinar cu Potter si voi fi extrem de trist ca se termina pentru ca de fiecare data cand voi urmari unul din aceste filme, fiecare scena imi va aduce amintiri uimitoare. Imi pare rau si ca se va destrama echipa fantastica cu care am lucrat atatia ani si de care in mod sigur nu o sa mai am parte. Mi-a placut, m-am simtit bine, voi fi foarte trist, dar, in acelasi timp, va exista intotdeauna incantarea fata de ideea ca va aparea un nou scenariu si eu nu voi fi nevoit sa spun: “Imi cer scuze, sunt cam ocupat pentru urmatorii patru ani”. Chiar ma incanta ideea de a face ceva nou.

http://www.indielondon.co.uk/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Stirea zilei!

Oficial a fost deschis Parcul Harry Potter.

Vizite

Online!

Download

Ai puteti descarca minunatele carti ale seriei Harry Potter. Pntru download trebuie sa aveti torrent. Aici gasiti primele 5 carti. Aici gasiti Harry Potter si Talismanele Mortii. Aici gasiti primele 5 carti in format audio.

Arhivă blog

Logo

Pentru afilieri, trimiteti un email la: Ella.HP.Team@gmail.com Image and video hosting by TinyPic

Afilieri

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
 

Harry Potter Romania | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates